ponedeljek, 27. april 2015

Za prvih 30

Čas teče z nad-svetlobno hitrostjo, dnevi minevajo kot bi mignil in ni čudno, da se leto obrne en, dva, tri... Se mi zdi, kot da sem včeraj praznovala svojih 30, ne pa da je na vrsti že sestrična. Draga naša Klara: vse naj naj še enkrat in da te potolažim - prvih 30 je najhujših :P!


Njena barva je lila/viola zato tudi prt in voščilnica v teh odtenkih. kombinacija z vaniljo pa zato, ker sovpada z barvo kuhinje. Je bilo potrebno ubiti dve muhi na en mah :). Šjore pri CRAFT-alnici želijo videti Orient - češnjevi cvetovi in origami metuljčki so kot nalašč za ta izziv zato lepim voščilnico na njihov izziv #132.


Takole zgleda raztegnjen prt na domači mizi z voščilnico in steklenim svečnikom s simboličnimi tremi svečkami. Da ne bo dileme - prt je delo naše mati, jaz sem samo dodelala darilo.

Notranjost voščilnice je tudi v stilu češnjevega gaja.

Njenih 30 let simbolizirajo trije origami metuljčki, šopek v sredini pa je klekljan listek, prvi poizkus orhideje spremenjen v naprsni šopek oz. broško.


Takole pa je Izgledalo celotno darilo z njenim plakatom - saj ne, da so jih polepili povsod :). Žal cerade in majice nimam slikane :(. Vsekakor pa napis zažiga:

IZGLEDAM: 18
POČUTIM SE: 8
OBNAŠAM SE: 4
SKUPAJ 30 LET


Izzivi:
Scrapbook stamp society #65-anything goes, option spring
Alphabet challenge blog - E for eye catching edges (outside-distressed, inside-corner punched & distressed)
Crafting from the heart #57 - anything goes

Brown sugar challenge #143-anything goes

Upam, da ste kljub čudnemu vremenu lepo preživeli prvi del praznikov. Jaz sem na "bolovanju" tako da mi tako vreme prav ustreza :(.

pa pa
Ne-Ja

35 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica s češnjevimi cvetovi in origami metuljčki, prt je pa tudi top, bravo za tvojo mamo, škoda, da nimam koga, ki bi me razvajal s takimi darili. Slavljenka je gotovo presrečna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super sta z mamo združuili moči in ustvarili čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno darilo sta z mamo pripravili za slavljenko. Prt je prečudovit, voščilnica pa cortkana, da o ostalem kar paše ne govorim :-). Spomnila si me na origami metuljčke....tudi sama sem jih zgibala dokler me še ni razvajal moj požrešni hrošček. Večkrat je enostavno izredno lepo....zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne-Ja this is beautiful
    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  5. Češnjevi cvetovi! Prt pa tudi izgleda super, pridna mama! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit tim in prekrasno darilo ;) plakat pa me je nasmejal do solz, fenomenalno ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep prt, voščilnica in cvet na njej. Lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja še enkrat hvala za darilo tebi in tvoji mami... res ste me lepo presenitili sploh z jumbo plakatom.. ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malenkost :). S plakatom pa midve nimava nič - so bratci, bratranci in boljše polovice nosilci krivde :P

      Izbriši
  9. This is beautiful! Thanks for joining us at 613 Avenue Create and I hope you'll join us again soon.

    Hugs,
    Em AKA Creative Em
    613 Avenue Create DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno darilo sta ji pripravili. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrhunsko timsko delo! .-) Čudovito darilce sta z mamo pripravili slavljenki. Tvoje kleklanje je itak legendarno in vedno znova prava paša za oči. Na voščilnici pa si prav ljubko ujela duh orienta. :-)) Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Great project and wonderful details! Thank you for sharing your work this week with TTCRD. Come and play in our new "Anything goes" challenge starting tomorrow. I would love for you to also visit my blog at http://ialwayslovetomakecards.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoje izdelke prav občudujem. Spet si pripravila prelepo darilo. Želim ti čimprejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno si povezala obletnico, njeno najljubšo barvo, barvo kuhinje ... :) Super je vse skupaj in krasno narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  15. uuu ko punce skupaj stopijo zmagajo:))
    izdelki so narejeni 1000 procentno:)) se mi dopade:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Super si seštela leta .-) in krasno voščilnico si ji naredila. Všeč mi je ozadje in lepo narejeni metulji. In pa seveda klekljan cvet :-))
    Lepo da si se nama pridružila tudi pri malo neobičajnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. oooo kako izvirno darilo! tako lepe origami metulje si izdelala in cvet je tudi za dol past! darilo pa tako izvirno, sploh plakat in voščilo. čudovito! lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Ne-Ja thank you so much for your Entrie by us at Scrapping4Fun Challenges.
    Sandra DT
    My Blog

    OdgovoriIzbriši
  19. This is so beautiful. Love the colors
    thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. O super lepo darilo, v lepih barvah in hudo domiselno. Lep pozdravček:))) Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  21. He he he izračun let zažiga. Darilo je pa uauu, se vidi, v slogi je moč :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Beautiful!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    OdgovoriIzbriši
  23. NIce card. Thank you for joining BSC

    OdgovoriIzbriši
  24. Ohh, kakšno lepo darilo, čudovito ste ustvarjali v vaši hiši.
    Hvala, da si se nam pridružila v orientalsko obarvani Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  25. Wonderfully done! I am sure it will be so appreciated! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    OdgovoriIzbriši
  26. Beautifully designed.

    Thanks for joining us at The Alphabet Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  27. Najprej naj te potolažim, da še nisi ven iz vsega hudega:))....to je šele po 50-em letu . Sem se že ustrašila, da si se v tem tednu, ko me ni bilo naučila tudi kvačkat prtičke. Povej svoji mami, da je čudovit. Vidim, da ste kar usklajene in darilo je bilo izvrstno, napis pa tudi. Origami in klekljan listek pa,...saj veš da s temi stvarmi vedno zažgeš. Upam, da tvoja bolniška ni nič resnega in da se boš hitro pozdravila, do takrat pa...uživaj in pusti se pedenati od spredaj in zadaj. čao

    OdgovoriIzbriši
  28. Čudovito darilo sta naredili za sestrično.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  29. Super darilo si pripravila, tudi odtenki vijolične se krasno dopolnjujejo! Broška-listek je pa tako lep, nežen, čudovit! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).